Recenzii

Suntem foarte multumiti de aceasta firma de administrare. Si prestatorii de servicii, parca altfel discuta la nivel de firme.

Ionel Paduraru, presedinte asociatie

Serviciile Boghi's Management S.R.L.


S.C. Boghi's Management S.R.L. vine cu o oferta tentanta pentru Asociatiile de Proprietari in ceea ce privesc serviciile de administrare si intretinere:

Servicii de contabilitate

  1. Intocmirea listelor de plata printr-un program informatic performant, care inlatura erorile de calcul aparute la repartizarea cheltuielilor curente pentru fiecare locatar si adaptarea acestuia in functie de necesitatile fiecarei asociatii in parte.
  2. Incasarea cotelor de contributii lunare in locuri special amenajate.
  3. Calcularea si incasarea penalitatilor stabilite de Adunarea Generala, aplicate sumelor restante de plata catre Asociatie, conform cu H.G. nr. 400/2003.
  4. Efectuarea platilor lunare la furnizori (RAJA, RADET, ELECTRICA, etc) si verificarea corectitudinii facturilor primite in raport cu consumul asociatiei.
  5. Prelucrarea informatizata a evidentei contabile in partida simpla conform normelor contabile in vigoare si intocmirea soldurilor de Activ  si Pasiv lunar, pentru un control eficient al fondurilor banesti ale asociatiei.
  6. Intocmirea actelor necesare si efectuarea demersurilor privind constituirea si inregistrarea asociatiilor de proprietari ca persoana juridica conform legii 114/1996, punand la dispozitia acestora asistenta juridica pentru intocmirea acordului de asociere , a statutului si a regulamentului intern.


Servicii de curatenie:

  1. Punerea la dispozitie de personal pentru intretinere si curatenie a spatiului comun - serviciu oferit gratuit de catre firma.
  1. Supravegherea si verificarea efectuarii curateniei zilnice a condomeniului , precum si incarcarea si evacuarea gunoiului (unde este cazul).


Servicii de administrare

  1. Efectuarea de verificari in vederea inlaturarii defectiunilor aparute la instalatiile de folosinta comuna si a eliminarii pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor asociatiei.
  2. Efectuarea de verificari semestriale la domiciliul locatarilor pentru a inlatura suspiciunile cu privire la consumul de apa.
  3. Colectarea ofertelor pentru diverse lucrari de reparatii si prezentarea acestora presedintelui si comitetului executiv pentru alegerea celei mai avantajoase oferte.
  4. Suprevegherea executiei lucrarilor de reparatii si intretinere si participarea la receptia acestora, asigurarea efectuarii platii corespunzatoare stadiului lucrarii.


Pretul se negociaza in functie de starea de organizare a asociatiei.

Firma BOGHI”S MANAGEMENT functioneaza dupa urmatoarele principii:

  1. Principiul egalitatii;
  2. Principiul nediscriminarii;
  3. Principiul accesului la informatiile de interes public;
  4. Principiul transparentei;
  5. Principiul respectului si consideratiei fata de locatari;

Obiectivul firmei noastre este de a inlatura suspiciunile referitoare la modul de cheltuire a fondurilor financiare ale asociatiei si repartizarii acestor cheltuieli in cadrul listelor de plata , asigurand o transparenta totala fata de locatari.

Pentru realizarea acestui obiectiv, o echipa tanara, dinamica si bine pregatita profesional, va sta la dispozitie pentru rezolvarea cu promptitudine si seriozitate a oricarei probleme aparute in cadrul asociatiei.

Astfel Asociatia dumneavoastra beneficiaza de servicii de calitate pentru care nu este nevoita sa suporte cheltuieli suplimentare, cum ar fi in cazul in care ar angaja personal pentru fiecare dintre aceste servicii.

Suntem aici pentru a implementa un stil de viata european!!!

Va multumim pentru increderea acordata in alegerea noastra ca ADMINISTRATOR al Asociatiei dumneavoastra!

Copyright © S.C. Boghi's Management S.R.L. 2010